پک کامل کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیک -۹۹ صفحه ورد
عنوان صفحه فصل اول: بیان مسئله ۵ فصل دوم: بیان اصطلاحات در تاثیر تجارت الکترونیکی بر افراد سازمانها و جامعه ۱۱ ۱-۲- مقدمه ۱۳ ۲-۲- مروری بر کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیک ۱۴ ۳-۲- مکانیزم های اصلی تجارت الکترونیکی ۱۹ ۴-۲- برنامه های سازمان با فرد ۲۱ ۵-۲- تبلیغات بر خط ۲۴ ۶-۲- برنامه های سازمان با سازمان ۲۶ ۷-۲- تجـارت الکترونیکـی درون سـازمانی و سـازمان بـا کارکنان ۲۸ ۸-۲- دولت الکترونیکی و تجارت الکترونیکی فرد با فرد ۲۹ ۹-۲- خدمات پشتیبانی تجارت الکترونیکی ۳۱ ۱۰-۲- مـــسائل اخلاقـــی و قـــانونی در کـــسب و کـــار الکترونیکی ۳۵ ۱۱-۲- شکست ها و استراتژیهای موفقیت ۳۸ پیوست ها ۴۰ فصل سوم: بررسی تاثیر تجارت الکترونیکی بر افراد سازمانها و جامعه ۴۷ ۱-۳- هدف اول( برنامه ریزی سفری به پاریس با استفاده از سایت expedia .com ) 48 2-3- هدف دوم ( خرید یک لپ تاپ از سایت dell.com ) 62 3-3- هدف سوم( بررسی خدمات سا …
FileHub ID : FileSell-2164392