لودر سایت
    • پروپوزال بررسی تاثیر ویژگی¬های مصرف کننده، ساختار شرکت و طراحی وب سایت بر قصد خرید آنلاین

      پروپوزال-بررسی-تاثیر-ویژگی¬های-مصرف-کننده-ساختار-شرکت-و-طراحی-وب-سایت-بر-قصد-خرید-آنلاینپروپوزال بررسی تاثیر ویژگی¬های مصرف کننده، ساختار شرکت و طراحی وب سایت بر قصد خرید آنلاین
      با گسترش فناوری اطلاعات در جهان و ورود سریع آن به زندگی روزمره، مسایل و ضرورت های تازهای بوجود آمده است و کسب و کار الکترونیکی جایگزین روش¬های سنتی شده است. و کسب وکارها سعی می نمایند بیشتر از قبل با استفاده از تجارت الکترونیکی با مشتریان تعامل برقرار کنند و مزیت¬های رقابتی خویش را به دست آورند. در سال های اخیر معاملات الکترونیکی تجارت فروش محصولات و خدمات از طریق اینترنت نسبت به سال¬های گذشته رشد چشمگیری داشته است(وانگ و همکاران، ۲۰۱۶). در مطالعه¬ای که اخیرا صورت گرفته است در حال حاضر بیش از ۲ میلیارد کاربر اینترنتی در جهان وجود دارد که از سال ۲۰۰۰ تا کنون ۳۰۵ درصد رشد داشته است. تعداد کاربران اینترنتی به صورت تصاعدی در حال افزایش می باشد، که این رشد می تواند به عنوان یک فرصت باشد(کوکسال ، ۲۰۱۵). ظهور اینترنت و زیرساخت¬های پشتیبانی کننده آن، بستری مناسب را برای افراد، سازمان ها و جامعه به منظور کسب منافع گوناگون فرآهم آورده است. بنابراین بسیاری از کسب و کارها، هدف خود را به سمت فعالیت بر این بستر سوف داده اند. سازمانها با استفاده و به کار گیری اصول تجارت الکترونیکی سعی در استفاده از اینترنت به منظور اتخاذ رویکردی مقرون به صرفه برای رقابت در تولید و یا ارائه خدمات در بازار رقابتی دارند(حقیقی نسب و آزاده، ۱۳۸۷). امروزه تجارت الکترونیکی برای سازمان¬ها تنها یک انتخاب نیست، بلکه اصلی غیر قابل اجتناب برای حفظ مزیت رقابتی است که به افزایش کیفیت و پویایی و دسترسی مشتریان به بازارها، کاهش قیمت و زمان دسترسی با بازار منجر می شود. در چنین شرایطی سازمان¬های تجاری با رقبای بیشتری مواجه هستند و پیشرو بودن در محیط تجارت الکترونیک به سادگی امکان پذیر نخواهد بود. مهمترین دلیل عدم موفقیت سازمان¬های تجاری فقدان اعتماد و عدم اعتماد در محیط مجازی می¬باشد. در محیط مجازی، فروشندگان و مشتریان از طریق مرورگر وب با هم در تعامل هستندو اعتماد مشتریان به شرکت¬های آنلاین از طریق عناصری فرآتر از محیط فیزیکی یا ارتباط رو در رو با فروشنده ایجاد می-شود(گاو و وو ، ۲۰۱۰).
      در محیط تجارت الکترونیک، اعتماد وب سایت به این معنی است که مشتریان بر این باورند که وب سایت اخلاقی، قانونی و معتبر است و توانایی حفظ حریم خصوصی خود را دارد. افردی که اعتقاد دارد یک وب سایت ممکن است درگیر فعالیت¬هایی باشد که شامل ریسک هستند، خرید خود را از آن انجام نخواهند داشت(چن و همکاران، ۲۰۱۶). مصرف کنندگان همواره در پی اتخاذ تصمیماتی برای خرید کالا یا خدمات مورد نیاز خود هستند. این مصرف کنندگان در صورت عملکرد مطلوب وب سایت و ساختار شرکت به قصد خرید آنلاین می پردازند. قصد خرید به عنوان یکی از مراحل تصمیم گیری خرید به دنبال کشف علت رفتاری خرید مصرف کننده از برندی خاص است(لین و لیائو ، ۲۰۱۲). مواردی از قبیل ایجاد مطالب فرامتنی، زمان پاسخگویی مناسب به

      دانلود فایل

 

FileHub ID : Looks File226439

نویسنده پست:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

موبایلتو شارژ کن