لودر سایت
    • پروپوزال تعیین رابطه ارزش ویژه نام تجاری با رفتار مصرف کنندگان در صنعت تایر

      پروپوزال-تعیین-رابطه-ارزش-ویژه-نام-تجاری-با-رفتار-مصرف-کنندگان-در-صنعت-تایرپروپوزال تعیین رابطه ارزش ویژه نام تجاری با رفتار مصرف کنندگان در صنعت تایر
      بازاریابی موفق با درک چرایی و چگونگی رفتار مصرف کنندگان آغاز می¬شود. (روستا، ۱۳۸۹) مطالعه واکنش مصرف کننده یکی از زمینه های رشته رفتار مصرف کننده است. رفتار مصرف کننده رشته نوپایی است و اولین کتاب¬هایی که در این زمینه نوشته شده اند مربوط به دهه ۱۹۶۱ بوده اند. (صمدی۱۳۸۶، به نقل از انارکی و همکاران) این رشته ی جدید بدون اینکه از خود سابقه یا بدنه تاریخی داشته باشد به طور وسیعی از مفاهیم گسترش یافته رشته¬های دیگر از قبیل روانشناسی، جامعه شناسی، روانشناسیِ اجتماعی، مردم شناسی، فرهنگی و اقتصاد اقتباس شده است (صمدی،۱۳۸۶ به نقل از انارکی و همکاران).
      یکی از تعاریف کلاسیک در رابطه با رفتار مصرف کننده توسط برکمن و گیلسون ارائه شده است: «رفتار مصرف کننده شامل فعالیت¬هایی می شود که در آنها افراد درگیر استفاده واقعی یا بالقوه از اقلام مختلف بازار از قبیل محصولات، خدمات، ایده ها و محیط فروشگاه ها می¬باشند (صمدی،۱۳۸۶ به نقل از انارکی و همکاران).

      دانلود فایل

 

FileHub ID : Looks File226408

نویسنده پست:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

موبایلتو شارژ کن