لودر سایت
    • نظریه ها و سابقه تحقیق بررسی تاثیر تبلیغات رسانه‌های اجتماعی بر ابعاد کیفیت برند با نقش میانجی محصو

      نظریه-ها-و-سابقه-تحقیق-بررسی-تاثیر-تبلیغات-رسانه‌های-اجتماعی-بر-ابعاد-کیفیت-برند-با-نقش-میانجی-محصونظریه ها و سابقه تحقیق بررسی تاثیر تبلیغات رسانه‌های اجتماعی بر ابعاد کیفیت برند با نقش میانجی محصو
      آخرین فناوری‌های تعاملی الگوی سبک زندگی و رویه نوآوری شرکت‌ها را تغییر می‌دهند. فهم اهمیت احاطه بر اینترنت، تسلط بر علاقه‌مندی و مشارکت در ارتباطات آنلاین امری است که سازمان‌ها آن را درک و بررسی کرده‌اند. ارتقا فناوری وب، کاربران اینترنت را به ارزش در معرض آنلاین بودن که مهم‌ترین آن رسانه‌های اجتماعی هستند، هدایت کرده‌است(نصیری پور، ۱۳۸۹، ۲۳).
      شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی به شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان مسیر‌های جدید ارتباط با یکدیگر را پیشنهاد می‌دهند. شرکت‌ها امید دارند که با مصرف‌کنندگانی وفادار ارتباط برقرار کنند و بر درک شخصی آنها نسبت به محصولات ایشان تاثیر بگذارند،‌ اطلاعات خود را منتشر کنند و از مصرف‌کنندگان خود و درباره آنها بیاموزند. در میان منابع سنتی ارتباطی،‌ رسانه‌های اجتماعی به عنوان پدیده‌ای جمعی به همراه جاذبه جمعیت‌شناختی وسیع ایجاد شده‌اند. یکی از دلایل محبوبیت سریع رسانه‌های اجتماعی میان شرکت‌ها انتشار ویروس‌گونه‌ اطلاعات از طریق اینترنت است. در حال حاضر رسانه‌های اجتماعی نسبت به رسانه‌های سنتی یعنی رادیو، تلویزیون و مجله‌ها ظرفیت بسیار بیشتری برای دسترسی به عموم مردم دارند. علاوه بر این، کاربران اینترنت از رسانه‌های سنتی دور شده و برای جستجوی اطلاعات هرچه بیشتر از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند(سوری ، ۲۰۱۴، ۴۵).
      رسانه‌های اجتماعی برای کاربران اینترنت، فرصت ایجاد و اشتراک‌گذاری محتوا را فراهم کرده است. محتوای ایجاد شده توسط کاربران اینترنت شامل موضوع‌های متنوع، محصولات و برند‌ها، شرکت‌ها را برآن داشته تا از منابع اولیه ارتباطات برند کمتر استفاده کنند. تحقیقات نشان‌ داده است که مصرف‌کنندگان، رسانه‌های اجتماعی را نسبت به ابزار سنتی ارتباطات بازاریابی مورد استفاده شرکت‌‌ها، به عنوان منبع قابل اعتمادتری برای اطلاعات ارزیابی می‌کنند. بنابراین مدیران بازاریابی و برند تصور کنند که ارتباط با برند به وسیله ارتباطات رسانه‌های اجتماعی رشد خواهد یافت(ساس ، ۲۰۱۳، ۲۲).
      برای سنجش تاثیر ارتباطات رسانه‌های اجتماعی لازم است تا تفاوت میان دو شکل را تشخیص دهیم: ارتباطات رسانه‌های اجتماعی تولید شرکت و تولیدکاربر. تمیز و تشخیص میان منابع ارتباطی به این دلیل مرتبط است که

      دانلود فایل

 

FileHub ID : Looks File226405

نویسنده پست:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

موبایلتو شارژ کن