لودر سایت
    • دانلود پاورپوینت بازاریابی و بازارگرایی و بازارشناسی جهت رشته مدیریت در ۶۴ اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش
    • بازاریابی یا مارکتینگ(به انگلیسی: Marketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. برای روشن شدن این تعریف باید ابتدا اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد. به عبارت دیگر بازاریابی عبارتست از معرفی محصول جدید یا قدیمی بصورت سیستماتیک یا غیرسیستماتیک به مشتری برای فروش محصول قدیمی یا جدید به مشتری. در اینجا ذکر دو نکته لازم است. این دو نکته عبارتند از اینکه در بازاریابی دو هدف نهفته است و این دو هدف عبارتند از: ۱) هدف از بازاریابی فروختن محصول است. ۲) هدف از بازاریابی آشنایی مشتری با محصول است.

      فهرست مطالب:
      تعاریف بازاریابی (MARKETING )
      اجزاء تشکیل دهنده بازاریابی
      جدول حالات تقاضا و وظایف مدیریت بازاریابی
      ۱-۱- بازاریابی تبدیلی
      ۲-۱- بازاریابی انگیزشی
      ۳-۱- بازاریابی توسعه ای
      ۴-۱- بازاریابی مجدد
      ۵-۱- بازاریابی همزمان
      ۶-۱- بازاریابی حافظتی
      ۷-۱- بازاریابی تضعیفی
      ۸-۱- بازاریابی مقابله ای
      ۲- وظیفه مدیران بازاریابی
      اهداف بازاریابی
      ۱ – بازارشناسی
      ۲ – بازارسازی
      ۳ – بازار داری
      تحقیقات درباره بازار
      خلاقیت و نوآوری در بازاریابی
      باید و نباید های بازاریابی
      نکات مهم در بازاریابی
      جایگاه بازاریابی در هرازه سوم
      و…

    • سایز : ۸۷۸ کیلو بایت
    • فرمت : pptx
    • تعداد صفحات : ۶۵
  • برای مشاهده تصویر این فایل اینجا کلیک کنید.

FileHub ID : SID33534

لینک کوتاه این مطلب: https://filehub.ir/0VRgy
<<ادامه  دانلود پاورپوینت آشنایی مختصر با شرکت رنو

نویسنده پست:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایلتو شارژ کن