لودر سایت
    • دانلود فایل پاورپوینت مدیریت فرآیندهای کسب و کار و معماری سازمانی یک کار توام
    • — پاورپوینت شامل تصاویر میباشد —-

      اسلاید ۱:

      معماری سازمانی، یک دیسیپلین برنامه ریزی

      مدیریت فرآیندهای کسب و کار، اساسا یک فلسفه بهینه‌سازی، یکپارچگی و اتوماسیون، می تواند مجموعه ای از راهکارها باشد

      هر دو در مسیر استانداردهای مدل سازی برخورد دارند

      اسلاید ۲ :

      درک دو دیسیپلین

      ایجاد معماری سازمانی با استفاده از مدیریت فرآیندهای کسب و کار بعنوان محرک

      اسلاید ۳:

      فرآیند استراتژیک

      مرتبط با استراتژی کسب و کار

      نه تنها در درباره تکنولوژی

      ارانه دهنده مواردی که بواسطه بقیه فرآیندهای IT و کسب و کار مورد استفاده است

      اسلاید ۴:

      ارتقا رابطه بین تکنولوژی اطلاعات و کسب و کار

      معماری سازمانی یک مکانیزم کاربردی برای پر کردن فاصله

      ایجاد یک فرآیند برای تناسب مستمر تکنولوژی اطلاعات و کسب و کار

      آشکار ساختن دیدگاه‌های مختلف در چشم انداز آینده

      اسلاید ۵:

      دیدگاه معماری سازمانی

      • عملیات، فرآیندها و سازمان کسب و کار

      دیدگاه معماری اطلاعات

      • ساختار، سرمایه ها و جریان اطلاعات

      دیدگاه معماری تکنولوژی

      • استانداردهای فنی برای نرم افزار و سخت افزار، و زیرساخت‌ها

      دیدگاه معماری راهکار

      • تقاطع سه دیدگاه دیگر ( دیدگاه‌های چندگانه) بعلاوه هر راهنمای اضافه دیگر
      • یک راهکار نرم افزارهای کاربردی، یا خدمات کاربردی بر روی زیرساخت و بقیه تکنولوژی است که بایکدیگر فرآیند و اطلاعات مورد نیاز را مکانیزه می نمایند.

      اسلاید ۶:

      چه چیز؟

      استراتژی کسب و کار من چیست و چه عملیاتی من نیازمند پشتیبانی آن هستم؟

      چطور؟

      چه اطلاعاتی، تکنولوژی‌هایی و فرآیندهایی برای پشتیبانی از عملیات کسب و کار مورد نیاز من است و چطور باید با هم عمل کنند؟

      چه ابزارهایی؟

      چه تکنولوژی‌های، اجزای داده و فرایندی من برای اجرایی این سرویسها استفاده می کنم؟

      اسلاید ۷:

      مدیریت فرآیندهای کسب و کار(BPM) مدیریت همه فرآیندهای پشتیبان یک کسب وکار از ابتدا تا انتها می‌باشد در حالیکه قوانین و قاعده های مورد نیاز برای پشتیبانی مدل کسب و کار بیان شده سازمان در زمان مشخص بکار گرفته می شود.

      پشتیبانی فرآیندهای کسب و کار با استفاده از روشها، تکنیک ها، نرم افزار برای طراحی، تصویب ، کنترل و تحلیل فرآیندهای عملیاتی با در نظر گرفتن منابع انسانی، سازمانها، نرم افزارهای کاربردی، مستندات و بقیه منابع اطلاعاتی است.

      اسلاید ۸:

      سازمان‌ها همواره در حال استفاده از مدیریت فرآیند کسب و کار هستند

      مدیریت فرآیندهای کسب و کار بمنظور تغییر مسیر کسب و کار انجام می‌شود.

      پس از موفقیت پایلوت اولیه مدیریت فرآیندهای کسب و کار، کار واقعی آغاز می شود.

      مراقبت/ گسترش فواید مدیریت فرآیندهای کسب و کار نیازمند مجموعه ای از فرآیندهای مرتبط و معماری‌های قوانین است.

      قواعد زنجیره ارزش و چابکی تکنیک‌های مدیریت جدید را راهبری می کنند.

      موضوع تغییرات افراد و فرایند است.

      اسلاید ۹:

      هر دو درگیر مدل سازی می شود – به وسعتی که ضروری است.

      ابزارهایی که هر دو را پشتیبانی می کنند با هم همپوشانی دارند.

      استانداردهای متدلوژیکال و نمادین برای هر دو وجود دارند.

      همپوشانی در استانداردهای روشها و نمادها وجود دارد.

      • BPMN

      بواسطه استفاده از ابزارها و مدلسازی صحیح می توانید هر دو آنها را با هزینه یکی از آنها انجام دهید.

      با فرض ۵۰ فرآیند، و ۱۰۰۰دلار برای هر ساعت مدل سازی و بهبود، هر فعالیت مدلسازی هزینه ای معادل ۴۰۰۰۰۰ دلار خواهد داشت.

      اسلاید ۱۰:

      Traditional application development

      • BPMN UML
      • Traditional re uirement gathering

      ISO Certificate

      Six Sigma

      Lean

    • سایز : ۴۲۵ کیلو بایت
    • فرمت : pptx
    • تعداد صفحات : ۲۳
  • برای مشاهده تصویر این فایل اینجا کلیک کنید.

FileHub ID : SID33531

لینک کوتاه این مطلب: https://filehub.ir/y9raS
<<ادامه  تحقیق كنترل سازه ها

نویسنده پست:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایلتو شارژ کن