لودر سایت
    • بررسی اثرات آمیخته بازایابی در فروش و رضایت مشتری
    • چکیده

      سازمان‌ها و شرکتهای تجاری در جهان امروز با رقابت روزافزون اعم از رقابت‌های داخلی و خارجی در زمینه افزایش فروش و اندازه سهم بازار مواجه می‌باشند و آنچه که در این راستا بیش از همه در فرآیند برنامه ریزی استراتژیک بازار و بازاریابی مهم به نظر می‌رسد بکارگیری عوامل آمیخته بازاریابی در حوزه خدمات است. به عبارتی دیگر این عوامل نقش اساسی در افزایش فروش و اندازه سهم بازار محصولات شرکتها در بین رقبا دارند که متاسفانه در شرکتها و مؤسسات تجاری ایران کمتر به این مساله‌ توجه شده است و به تعبیری فعالیت‌ها و تغییرات کمی در مدیریت بازاریابی شرکتها ملاحظه می‌شود. نکته قابل توجه آن است موسسات و شرکتهای تجاری ایران برخلاف شرکتهای کشورهای پیشرفته دیدگاه علمی دقیق و صحیحی نسبت به مدیریت بازاریابی ندارند. همین امر باعث شده است که در مجموع کشور ما سهم کوچکی از بازارها را در بین رقبا به خود اختصاص دهد.

      در عصر حاضر شرکت‌هایی موفق می‌شوند که در تامین نیازهای مشتریان خود در بازارهای هدف بیش‌تر تلاش کنند. از این نظر اگر فلسفه بازاریابی در کل سازمان‌ حاکم می باشد . از این رو مدیران بخش بازاریابی سازمان‌های معاصر باید بدانند که چگونه یک بازار را باید تعریف کرد، چگونه آن را تقسیم نمود و با توسعه محصولات و خدمات مطلوب، چگونه موقعیت خود را تثبیت کرد. همچنین کالاهای خود را چگونه قیمت گذاری نموده و از طریق کانال‌های توزیع مناسب به بازار عرضه کنند.

    • سایز : ۴۸ کیلو بایت
    • فرمت : doc
    • تعداد صفحات : ۱۸
  • برای مشاهده تصویر این فایل اینجا کلیک کنید.

FileHub ID : SID33093

لینک کوتاه این مطلب: https://filehub.ir/HuuQr
<<ادامه  دانلود مقاله استانداردهای‌ کنترل کیفیت

نویسنده پست:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایلتو شارژ کن