پاورپوینت اخلاق بازاریابی در بازارهای صنعتی و خدماتی


استانداردهای رفتاری که تعیین‌کننده اصول اخلاقی در فعالیت‌های بازاریابی هستند هم سازمان‌ها و هم افراد را ملزم به پذیرش مسئولیت در قبال اعمال خود و رعایت سیستم‌های ارزش تعیین‌شده می‌سازند. سوء‌رفتار اخلاقی مکرر در یک کسب‌ و‌ کار یا صنعت معین گاهی مستلزم مداخله دولت است، وضعیتی که می‌تواند برای کسب‌ و‌کارها و مشتریان پرهزینه و ناراحت‌کننده باشد. …

FileHub ID : FileSell-2143963

لینک کوتاه این مطلب: https://filehub.ir/ibyzw
<<ادامه  ابزارهای مالی در بازار سرمایه

۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایلتو شارژ کن