• مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی (فصل دوم تحقیق)
    • مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری الکترونیکی (فصل دوم تحقیق)

      توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

      • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق
      • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
      • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
      • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
      • منبع : دارد (به شیوهAPA)
      • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

      قسمتی از مبانی نظری متغیر:

      هورتون و هورتون (۲۰۰۳) معتقدند که یادگیری الکترونیکی یا آموزش الکترونیکی در یک تعریف وسیع شامل هر گونه استفاده از فناوری های وب و اینترنت به منظور خلق تجربیات یادگیری است. در واقع، یادگیری الکترونیکی زاییده چرخه تحولات سریع و رو به گسترش فن آوری های نوین به مفهوم واقعی آن است(زارعی زوارکی، ۱۳۸۷). یادگیری الکترونیکی یعنی یادگیری که دانش آموزان از طریق مواد و رسانه ها ی الکترونیکی مانند اینترنت و اینترانت و اکسترانت و ماهواره و رسانه های شنیداری و دیداری انجام می دهند(بابایی، ۱۳۸۹).

      برخی مصادیق یادگیری الکترونیکی

      • مطالعه یک مطلب در صفحات وب.
      • استفاده از شبکه جهانی وب، کتابخانه های دیجیتالی و پایگاه های اطلاعاتی به منظور پژوهش.
      • بهره گیری از مواد یادگیری تعاملی و چند رسانه ای در قالب لوح فشرده.
      • کار گروهی از طریق امکاناتی مانند کنفرانس الکترونیکی و گفتگوی اینترنتی.
      • انجام دادن یک تحقیق با استفاده از سیستم مدیریت یادگیری(نوروزی؛ رضوی،۱۳۹۰، ص۳۲۲).

      ۱. Horton & Horton

      2. elearning

    • سایز : ۵۹ کیلو بایت
    • فرمت : docx
    • تعداد صفحات : ۱۸
  • برای مشاهده تصویر این فایل اینجا کلیک کنید.

FileHub ID : SID17405

لینک کوتاه این مطلب: https://filehub.ir/zNsxB
<<ادامه  پاورپوینت انواع استراتژی چیست؟

۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایلتو شارژ کن