• پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ (AISS)
    • پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سینها و سینگ (AISS)

      این پرسشنامه در صدد است تا دانش آموزان دبیرستانی (گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ ساله) با سازگاری خوب را از دانش آموزانی با سازگاری ضعیف در سه حوزه عاطفی، اجتماعی و آموزشی جدا سازد. فرم نهایی این پرسشنامه ۶۰ سوال می باشد (برای هر حوزه ۲۰ سوال). حوزه های مورد بررسی عبارتند از:

      ۱- سازگاری عاطفی: نمره بالا نشان دهنده بی ثباتی عاطفی و نمره پایین، نشانگر ثبات عاطفی است.

      ۲- سازگار ی اجتماعی: نمره بالا بیانگر سلطه پذیری و عقب ماندگی و نمرات پایین نشان دهنده پرخاشگری است.

      ۳- سازگاری آموزشی: نمرات بالا نشان دهنده وضعیت درسی و تحصیلی ضعیف و نمرات پایین مخصوص علاقه مندی به تحصیل و مدرسه است.

      درپژوهش حاضر فقط از ۲۰سؤال حوزه سازگاری اجتماعی استفاده شده است به دلیل اینکه حوزه های دیگر موردنیاز این تحقیق نبوده است .

      روش نمره گذاری پرسشنامه

      پرسشنامه به صورت دستی قابل نمره گذاری است. برای پاسخ هایی که نشانگر سازگاری است، نمره صفر داده می شود و در غیر این صورت، ۱ منظور می شود. جدول پایین پاسخ کلیدی را که نشانگر فقدان سازگاری است، نشان می دهد. پرسشنامه سازگاری با هدف مشاوره دانش آموزان دبیرستانی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ سال طراحی شده است. نمره کل پرسشنامه بیانگر سازگاری اجتماعی فرد است .

    • سایز : ۱۲ کیلو بایت
    • فرمت : docx
    • تعداد صفحات : ۵
  • برای مشاهده تصویر این فایل اینجا کلیک کنید.

FileHub ID : SID16921

لینک کوتاه این مطلب: https://filehub.ir/YwjrQ
<<ادامه  تحقیق همه آنچه باید درباره سازهای بادی بدانیم

۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایلتو شارژ کن