• پاورپوینت سم والتون کیست؟

      پاورپوینت-سم-والتون-کیست؟پاورپوینت سم والتون کیست؟
      لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
      دسته بندی : پاورپوینت
      نوع فایل : .pptx ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
      تعداد اسلاید : ۱۹ اسلاید

      تاریخچه و معرفی
      سم والتون بعنوان بنیانگذار فروشگاه های زنجیره ای والمارت و کارآفرین شناخته شده در سرار دنیا، اولین شعبه ی والمارت را در سال ۱۹۶۲در آرکانزاس آمریکا افتتاح کرد. که هم اکنون دارای بیش از ۸۵۰۰ شعبه در سراسر دنیا، از جمله آمریکا، کانادا، مکزیک، ژاپن، انگلیس، روسیه، شیلی، برزیل، آرژانتین و حتی هند میباشد. گرچه به دلیل عدم موفقیت در کشور های آلمان و کره جنوبی مجبور به خروج از آنها شد ولی به حضورموفق خود در سایر کشورها ادامه داد.
      زمانی که سم والتون اولین شعبه ی والمارت را در آرکانزاس افتتاح نمود هیچکس موفقیتی را که در انتظار این فروشنده گمنام بود، پیشبینی نمیکرد. مهارت والتون در کاهش و پایین نگه داشتن هزینه ها باعث شد که والمارت نه تنها به بزرگترین بلکه به پر فروشترین خرده فروش در دنیا تبدیل شود.

      میتوان گفت که این موفقیت چشمگیر از ۳ باور اصلی سام والتون نشأت گرفت:
      احترام به کارمندان
      میتوان گفت که بیشترین مهارت والتون در استخدام، آموزش و پرورش کارمندانی متعهد بود که خود او از آنها به عنوان همکارانش یاد میکرد. والتون همواره اعتقاد داشت که باید به حرف کارمندانش گوش دهد و آنها را برای دادن ایده ها و پیشنهادات جدید به چالش بکشد.
      این کارمندان هستند که در والمارت برای کاهش هزینه پیشنهاداتی میدهند و کارمندان هر شعبه ازاین حیث با هم رقابت میکنند. نهایتاً صرفه جویی های انجام شد در تعمیرات و ساخت شعبه های جدید مورد استفاده قرار میگیرد.
      والمارت کارمندان خود را برای فعالیتی که انجام میدهند به خوبی تجهیز میکند و موفقیت آنها را در زمینه ای که در آن مشغول به فعالیت هستند میسر میسازد.

      احترام به مشتری

      یکی از عمیقترین باور های والتون این بود که همیشه حق با مشتری است و کارمندان باید بتوانند حد اکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت به تقاضا و نیاز مشتری و یا تأمین کننده پاسخ دهند.
      والتون: ما همواره انتظارات مشتریانمان را در هر ساعت ازهر روز برآورده میکنیم
      و این فلسفه ایست که والمارت همچنان دنبال میکند.
      باید به مشتریان به هنگام ورود خوشامدگویی گفته شود و هر شعبه منعکس کننده ی ارزش های مشتریانش باشد.

      عطش برای بهترین بودن

      گسترش و رشد در بازار های جدید، نوآوری با همواره پایین نگه داشتن هزینه ها.

      دانلود فایل

 

FileHub ID : Looks File208963

برای ثبت امتیاز کلیک کنید
[کلی: میانگین: ]
لینک کوتاه این مطلب: https://filehub.ir/38k73
<<ادامه  تحقیق درباره راههاي مقابله با كمرويي

۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایلتو شارژ کن