• به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه های مختلف اقتصادی ، بازرگانی تاثیرات شگرف این پدیده را بیش از پیش نمایان ساخته است امروزه بیشتر سازمان ها در جهت میل به هدف های خود با توجه به محیط به طور شدید رقابتی از به کارگیری هیچ وسیله و ابزاری صرف نظر نمی کنند اینترنت به عنوان یکی از مهمترین ابزارهایی است که در این زمینه مورد استفاده اکثر سازما
    • چکیده :

      به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه های مختلف اقتصادی ، بازرگانی تاثیرات شگرف این پدیده را بیش از پیش نمایان ساخته است . امروزه بیشتر سازمان ها در جهت میل به هدف های خود با توجه به محیط به طور شدید رقابتی از به کارگیری هیچ وسیله و ابزاری صرف نظر نمی کنند . اینترنت به عنوان یکی از مهمترین ابزارهایی است که در این زمینه مورد استفاده اکثر سازمان ها قرار می گیرد . اما مانند هر پدیده ای ، اینترنت نیز به نوبه خود بر قسمت های به خصوص فعالیت های بازاریابی آن تاثیر می گذارد . این که ما در محیط کسب و کار اینترنتی از چه آمیخته و اجزایی برای مدیریت بازاریابی خود استفاده کنیم و این که فرآیند

      بازاریابی الکترونیکی

      ما بر کدام مبنا طراحی شود ، موضوع اصلی مقاله می باشد . دیدگاه اول قایل به حفظ ۴p بازاریابی در هر محیطی (و در محیط اینترنت نیز) می باشد و دیدگاه دوم نظر به دگرگونی آمیخته بازاریابی با توجه به محیط اینترنتی دارد . ما در این مقاله دیدگاه اول را می پذیریم و مبنای طراحی فرآیند

    • سایز : ۴۹ کیلو بایت
    • فرمت : docx
    • تعداد صفحات : ۱۸
  • برای مشاهده تصویر این فایل اینجا کلیک کنید.

FileHub ID : SID14775

لینک کوتاه این مطلب: https://filehub.ir/Bv9hK
<<ادامه  بررسی مقایسه اطلاعات مالی مبتنی بر جریانهای نقدی و اطلاعات مالی مبتنی بر حسابداری تعهدی در پیش بینی بازده سهام با توجه به چرخهی عمر شرکتها

مدیرفایل هاب

FileHub search engine

۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایلتو شارژ کن