• در این مقاله، مدل سازی عددی محفظه های احتراق نوسانی با سوخت و هوای مخلوط شده و جریان جرمی ثابت، با در نظر گرفتن انتقال حرارت در لوله تخلیه توسعه یافت مدل بدون بعد از حل معادلات بقای جرم، انرژی ،ممنتم و گونه ها بدست آمده است
    • چکیده مقاله:

      در این مقاله، مدل سازی عددی محفظه های احتراق نوسانی با سوخت و هوای مخلوط شده و جریان جرمی ثابت، با در نظر گرفتن انتقال حرارت در لوله تخلیه توسعه یافت. مدل بدون بعد از حل معادلات بقای جرم، انرژی ،ممنتم و گونه ها بدست آمده است. معادلات به کمک روش عددی رانگ کوتای مرتبه چهارم توسط یک برنامه کامپیوتری که به زبان ویژوال بیسیک نوشته شد، حل گردید. نتایج نشان میدهد که پارامترهای محفظه احتراق، از جمله فشار، دما و کسر جرمی نوسان می کنند و اختلاف فاز میان فشار و دما منطبق با فرضیه ریلی است.

      کلیدواژه‌ها:

      محفظه احتراق نوسانی ، مدل سازی صفر بعدی ، فرضیه ریلی

    • سایز : ۲۸۱ کیلو بایت
    • فرمت : pdf
    • تعداد صفحات : ۹
  • برای مشاهده تصویر این فایل اینجا کلیک کنید.

FileHub ID : SID14860

برای ثبت امتیاز کلیک کنید
[کلی: میانگین: ]
لینک کوتاه این مطلب: https://filehub.ir/90gix
<<ادامه  بررسی سیستم سوخت رسانی انژكتوری

مدیرفایل هاب

FileHub search engine

۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایلتو شارژ کن