• اصولاً معیارهای ارزیابی ک یفیت پرواز و خوشدستی ) ) Handling Flying Quality هواپیما در فازهای مختلف بر اساس میزان بار کاری WorkLoad خلبان برای انجام موفق ماموریت طراحی شده است
    • چکیده مقاله:

      اصولاً معیارهای ارزیابی ک یفیت پرواز و خوشدستی ) ) Handling & Flying Quality هواپیما در فازهای مختلف بر اساس میزان بار کاری Work-Load خلبان برای انجام موفق ماموریت طراحی شده است . لذا متناسب با این میزان کار یا اصطلاحا “ اعانه ای که از طرف خلبان ( به عنوان کار اضافی یا توجه بیشتر ) برای نگهداری شرایط مطلوب پروازی لازم است، هواپیما در سطوح مختلف کیفیت پروازی یا درجه بندی ( از دیدگاه خلبان ) قرار خواهدگرفت . معیار کوپر – هارپر مربوط به موسسه هوانوردی کرنل یکی از این مقوله مقیاس ها می باشد . در مقاله حاضر یک الگوی نرم افزاری برای ارزیابی کیفیت پ روازی و خوشدستی یک هواپیما در حالات مختلف و در شرایط پروازی درون توربولانس توسعه داده شده است . این الگو قادر خواهد بود وضعیت کیفیت پروازی و خوشدستی هواپیما را برای دستیابی به سطوح مختلف ارزیابی کند و در جلوگیری از سوانح هواپیماهای جدید و کاهش هزینه های تست در برخی از مراحل پرواز موثر خواهد بود .

      کلیدواژه‌ها:

      کیفیت پرواز – خوشدستی – کنترل بهینه – توربولانس – مدل خلبان در حلقه کنترلی

    • سایز : ۹۴۲ کیلو بایت
    • فرمت : pdf
    • تعداد صفحات : ۱۲
  • برای مشاهده تصویر این فایل اینجا کلیک کنید.

FileHub ID : SID14841

برای ثبت امتیاز کلیک کنید
[کلی: میانگین: ]
لینک کوتاه این مطلب: https://filehub.ir/PQQ5h
<<ادامه  چرخ گوشت طراحی شده در سالیدورک و کتیا

مدیرفایل هاب

FileHub search engine

۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایلتو شارژ کن