• این مطالعه چهارچوب طرح های تلفیقی آموزش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار توسعه می دهد۰در این مطالعه فعالیت های ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند خرید مشارکت دارند مورد توجه قرار می گیرند۰حمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر اساس رشته ای از مطالعات صورت گرفته که این مطالعات بر اساس مصاحبه با مدیران ۱۰واحد استراتژیک تجاری ی
    • مقاله انگلیسی با درباره مدیریت بازاریابی صنعتی

      The Organizational

      Buyer Behavior
      Learning Organization
      G. Tomas M. Hult
      Ernest L. Nichols Jr.
      This study develops a framework of integrated propositions
      of organizational learning in organizational buyer behavior. The
      focus is on the communication activities and relationships between
      and within the strategic business units operating within
      the purchasing process. Field support for the proposed relationships
      is provided in a series of case studies based on interviews
      with 30 managers of lO strategic business units of a major publicly
      owned global services organization. Implications are discussed
      based on the framework and the case studies.
      Address correspondence to G. Tomas M. Huh Ph.D. Assistant Professor
      of Marketing and Multinational Business Department of Marketing College
      of Business Florida State University Tallahassee FL 32306.
      This research was supported by a grant from the Federal Express Corporation
      and the Federal Express Center for Cycle Time Research. The authors are grateful
      for the helpful insights and suggestions provided by O. C. Ferrell Thomas N.
      Ingram Patrick L. Schul James C. Wetherbe and Mark N. Frolick during different
      stages of this research.
      INTRODUCTION
      Chris a newly hired marketing research analyst in the organization
      needed a computer and printer for the office.
      Chris ordered a system following purchasing department
      procedures. Purchasing processed the order for the computer
      that arrived in 2 weeks but held up the order for Chris’s
      printer until enough printers were needed by the organization
      to get a quantity discount. Six weeks after the order
      was placed Chris received the printer. Purchasing received
      a quantity discount for the organization’s printer order. What
      purchasing did not consider was the productivity loss to Chris
      during the 6 weeks of not having a printer.
      The problem Chris encountered is common to most organizations.
      The purchasing culture often does not allow
      for input from users when it comes to evaluating the importance
      of cost factors versus total cycle times of the process.
      Commonly the purchasing department views the cycle
      time of the process as too intangible to measure. No
      real benefits and values can be found in the reduction in
      the purchasing cycle. However as illustrated in this brief

      1314432970_2009917_67061

      مدیریت بازاریابی صنعتی

      این مطالعه چهارچوب طرح های تلفیقی آموزش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار توسعه می دهد۰در این مطالعه فعالیت های ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند خرید مشارکت دارند مورد توجه قرار می گیرند۰حمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر اساس رشته ای از مطالعات صورت گرفته که این مطالعات بر اساس مصاحبه با مدیران ۱۰واحد استراتژیک تجاری یک سازمان خدمات جهانی می باشد۰بر اساس این مطالعات چندین معنی ضمنی ارائه شده است۰

      مقدمه

      کریس- تحلیل گر پژوهش بازاریابی که به تازگی در سازمان استخدام شده بود- برای دفتر کار خود نیاز به کامپیوتر و چاپگر داشت۰به همین دلیل سفارش خرید یک سیستم را به بخش خرید سازمان ارائه داد۰بعد از گذشت ۲هفته کامپیوتر خریداری شد اما خریداری چاپگر را به زمانی موکول کردند که تقاضای خرید چاپگر به حدی برسد که بتوانند تخفیف عمده ای را دریافت نمایند و پس از گذشت ۶هفته چاپگر به کریس تحویل داده شد۰بخش خرید تخفیف قابل ملاحظه ای را بابت سفارش چاپگر دریافت کرد۰اما بخش خرید ضرر بهره وری کریس را در خلال این ۶هفته در نظر نگرفت۰

      مشکلی که کریس با آن دست به گریبان بود در اکثر سازمان ها وجود دارد۰معمولا در زمان ارزیابی اهمیت فاکتور های هزینه در برابر کل چرخه زمانی فرایند ، فرهنگ خرید داده های مصرف کنندگان را در نظر نمی گیرند۰از دید گاه بخش خرید چرخه زمانی فرایند به قدری نا محسوس است که اندازه گیری آن غیر ممکن است۰در کاهش چرخه خرید هیچ گونه ارزش و سود واقعی وجود ندارد۰با این وجود همان طور که در این مثال ساده نشان داده شد،در خرید کالاها و خدمات چیزهایی فراتر از هزینه وجود دارد

    • سایز : ۹۲۰ کیلو بایت
    • فرمت : docx
    • تعداد صفحات : ۳۰
  • برای مشاهده تصویر این فایل اینجا کلیک کنید.

FileHub ID : SID14805

برای ثبت امتیاز کلیک کنید
[کلی: میانگین: ]
لینک کوتاه این مطلب: https://filehub.ir/5yAJr
<<ادامه  بازده، ریسک و تنوع بخشی

مدیرفایل هاب

FileHub search engine

۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایلتو شارژ کن