• در این مقاله، یک س یکل ترک یبی ( برایتون رنک ین ) بر اساس مفهوم اگزرزی تحل یل شده و بر اساس معیار حداقل بازگشت ناپذیری بهینه می شود
    • چکیده مقاله:

      در این مقاله، یک س یکل ترک یبی ( برایتون – رنک ین ) بر اساس مفهوم اگزرزی تحل یل شده و بر اساس معیار حداقل بازگشت ناپذیری بهینه می شود . در این بررسی اثر پارامترهای مهم س یستم مانند : نسبت فشار کمپرسور، درصد هوای اضافی در واکنش احتراق، فشار حداکثر س یکل بخار، مشخصه های طراحی مولد بخار باز یافت حرار تی (HRSG) و راندمان اجزا ء سیکل ، روی بازگشت ناپذ یری کل س یکل تع یین گرد یده است . بهینه سازی از د یدگاه ترمودینامیک است و مسائل اقتصادی بطور مستق یم لحاظ نشده است . بازگشت ناپذ یری اجزاء محاسبه شده و سهم آن در بازگشت ناپذیری کل تعیین گردیده است

      کلیدواژه‌ها:

      اگزرژی – بازگشت ناپذِیری – سِیکل ترکیبی – مولدبخار بازیافت حرارتی (HRSG)

    • سایز : ۲۰۵ کیلو بایت
    • فرمت : pdf
    • تعداد صفحات : ۸
  • برای مشاهده تصویر این فایل اینجا کلیک کنید.

FileHub ID : SID14891

برای ثبت امتیاز کلیک کنید
[کلی: میانگین: ]
لینک کوتاه این مطلب: https://filehub.ir/9JP3B
<<ادامه  لامبورگینی طراحی شده در سالیدورک و کتیا

مدیرفایل هاب

FileHub search engine

۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایلتو شارژ کن