• بررسی رابطه بازی های رایانه ای خشن بر پرخاشگری دانش آموزان مقطع ابتدایی
    • بررسی رابطه بازی های رایانه ای خشن بر پرخاشگری دانش آموزان مقطع ابتدایی

      فهرست صفحه

      چکیده …………………………………………………………………………………………………………………………………………۱

      فصل اول ( گستره مسئله مورد بررسی ) …………………………………………………………………………………….۲

      مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..۳

      بیان مسئله ………………………………………………………………………………………………………………………………………..۵

      اهمیت و ضرورت تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………….۶

      هدف پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………………….۸

      فرضیه پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………………..۹

      متغیرهای پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰

      تعاریف نظری وعملیاتی واژه ها ومفاهیم ……………………………………………………………………………………………………..۱۰

      فصل دوم ( پیشینه و ادبیات پژوهش ) ……………………………………………………………………………………….۲۰

      مرور پیشینه …………………………………………………………………………………………………………………………………….۲۱

      نظریه پالایش ……………………………………………………………………………………………………………………………………۳۹

      وضع تحصیلی دانش آموز پرخاشگر ………………………………………………………………………………………………………….۴۱

      خصوصیات شخصیتی دانش آموزان پرخاشگر ………………………………………………………………………………………………۴۴

      راههای اصلاح و مهار پرخاشگری …………………………………………………………………………………………………………..۴۷

      فصل سوم ( روش تحقیق ) ………………………………………………………………………………………………………..۴۹

      جامعه مورد مطالعه پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………….۵۰

      نمونه و روش نمونه گیری …………………………………………………………………………………………………………………….۵۰

      ابزار پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۱

      روش آماری مربوط به فرضیه ………………………………………………………………………………………………………………..۵۲

      روش تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………….۵۲

      فصل چهارم ( یافته ها وتجزیه وتحلیل آنها ) ……………………………………………………………………………..۵۳

      جدول ……………………………………………………………………………………………………………………………………………۵۴

      انجام محاسبات ………………………………………………………………………………………………………………………………….۵۷

      جدول میانگین و انحراف استاندارد ……………………………………………………………………………………………………………۵۹

      فصل پنجم ( بحث ونتیجه گیری ) ……………………………………………………………………………………………….۶۰

      بحث و نتیجه گیری …………………………………………………………………………………………………………………………….۶۱

      محدودیتها ونارسائیهای پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………….۶۲

      پیشنهادات ……………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۳

      منابع وماخذ ……………………………………………………………………………………………………………………………….۶۵

      ضمائم پیوست (پرسشنامه)………………………………………………………………………………………………………………۶۸

      چکیده

      هدف از پژوهش حاضر بررسی میزان پرخاشگری نوجوانانی است که از بازیهای الکترونیکی و رایانه ای خشن استفاده می کنند . جامعه پژوهشی حاضر را دانش آموزان پسر دوره ابتدایی شهرستان خرمدره تشکیل می دادند .

      در این پژوهش با استفاده از نمونه گیری تصادفی ساده تعداد ۵۰ نفر از دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی شهرستان خرمدره از دو مدرسه به عنوان نمونه انتخاب شدند و سپس تست پرخاشگری آیزنیک در اختیار آنها قرار داده شد و از آنها خواسته شد که به این سوالات با بلی و خیر پاسخ دهند .

      برای آزمودن فرضیه پژوهش ازروش t مستقل درسطح معنی داری a = 0/05 استفاده گردید .

      نتایج بدست آورده نشان دادند که بین میانگینهای مورد مقایسه تفاوت معنی داری وجود دارد در نتیجه بین استفاده از بازیهای الکترونیکی خشن و پرخاشگری نوجوانان پسر دوره ابتدایی شهرستان خرمدره رابطه معنا داری وجود دارد . بنابراین فرضیه پژوهش تایید می گردد و فرض صفر رد می شود

    • سایز : ۲۵۸ کیلو بایت
    • فرمت : doc
    • تعداد صفحات : ۸۰
  • برای مشاهده تصویر این فایل اینجا کلیک کنید.

FileHub ID : SID15220

برای ثبت امتیاز کلیک کنید
[کلی: میانگین: ]
لینک کوتاه این مطلب: https://filehub.ir/nKPRB
<<ادامه  درمان کمرویی

مدیرفایل هاب

FileHub search engine

۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایلتو شارژ کن