• اهم مطالب شناخت نامه ی بوف توزیع جغرافیایی شعب نمونه موفقیت ها چشم انداز مأموریت ساختار ارزش ها و شعارها محصولات بوف تحلیل محیط خارجی(PESTEL) تحلیل محیط صنعت( ۵ نیروی پورتر) تحلیل محیط داخلی ( VRINE) استراتژی در سطح کسب و کار استراتژی در سطح شرکت مادر تحلیل SWOT
    • برای ارزیابی محیط کلان خارجی «بوف»، از روش تجزیه تحلیل PESTEL، استفاده می شود. این تجزیه تحلیل، ابزاری رایج برای شناخت محیط پیرامونی سازمان است که بر اجرای استراتژی ها و موفقیت یا شکست سازمان مؤثر است. جدول چک لیست عوامل PESTEL، برای محیط کلان رستوران زنجیره ای بوف در ادامه ارائه شده است، در این ارزیابی، هر یک از عوامل شش گانه ی سیاسی(P)، اقتصادی(E)، اجتماعی ـ فرهنگی(S)، تکنولوژیکی(T)، زیست محیطی(E) و قانونی(L) ابتدا به چند ریزعامل که تأثیر بیشتری بر عملکرد رستوران ها داشته اند، تقسیم شده است. در ستون دوم شرح عامل و کیفیت اثرگذاری آن را بیان کرده، در ستون سوم، قدرت و میزان تأثیرگذاری عوامل بر اساس طیف لیکرت( قوی، نسبتاً قوی، متوسط، نسبتاً ضعیف، ضعیف) سنجیده شده است، در ستون چهارم، نوع اثر آن عامل، بر عملکرد( مثبت یا منفی) تعیین شده است. در ستون پنجم، روند افزایش یا کاهش آن عامل بررسی شده است….

    • سایز : ۲.۵۶۲ مگا بایت
    • فرمت : pptx
    • تعداد صفحات : ۵۲
  • برای مشاهده تصویر این فایل اینجا کلیک کنید.

FileHub ID : SID1247

برای ثبت امتیاز کلیک کنید
[کلی: 0 میانگین: 0]
<<ادامه  پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

مدیرفایل هاب

FileHub search engine

۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موبایلتو شارژ کن